Den magiske Gris ønsker god sommer

Livet bør være en fest fyldt med farver, oplevelser og masser af madglæde. Og med bare en lille indsats kan man få så meget mere ud af tingene, hverdagen, måltidet - og ikke mindst grisekødet!

… Sådan er tankegangen bag forbrugerkampagnen Den magiske Gris, som skal øge salget af grisekød hos forbrugere mellem 20 og 35 år.

Smæk gris på grillen i sommervarmen
Omdrejningspunktet for kampagnen er en APP med navnet ’Den magiske Gris’, som er spækket med lækre og inspirerende opskrifter. Vi anbefaler fx Chilimarineret satay med blomkålscouscous til sommervarmen – så er der nem mad på 30 minutter!

Kom og sig hej
Den 18. juni kommer Den magiske Gris forbi Amaliehaven og serverer lækre grisserier til Red Bull Cliff Diving-eventen, hvor der er udspring fra Operaen – det bliver en fest! Du kan også møde Den magiske Gris på Food Festival i Aarhus den 2.-4. september.

Mere gris?
Følg Den magiske Gris på de sociale medier, hvor den figurerer på Facebook og Instagram under titlen ’Den magiske Gris’ – og med #denmagiskegris. Du kan også finde opskrifter på www.denmagiskegris.dk eller hente app’en ’Den magiske Gris’ i AppStore eller GooglePlay.
God sommer – må den blive spækket med go’ gris!

Bag kampagnen Den magiske Gris står Videncenter for Svineproduktion og Landbrug & Fødevarer.

Facebook

Følg Den magiske Gris’ univers på Facebook.